torsdag 30. april 2009

Sol og glede

Sol og glede i fjorden. Igår regna det så jeg gjødsla det jeg har av plen og bedene. Da slutta det å regne...
Vinduene skinner så lenge det varer og planen idag var å ta en økt på planterommet. Det utgår med dette været. Nå funderer jeg på å renske opp i jordbærlandet og legge fiberduk over så Rudolfene ikke kommer til. Kjenner jeg dem rett kryper de vel under.

Alexia rapporterer om uttørkede rosebusker fra Hageglede, hun har klaga så vi får se. Jeg må ha buskrekka langs kaia. Ikke for sent å panikkbestille ennå.

Nå er det ut i sola.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Ja de rosene jeg bestilte fra ROM er ikke særlig bedre... grrrrrrrrrrrrrrr..

Berit sa...

Nedsenk deres (rosenes) legemer helt i kaldt vann noen dager, så kanskje de kommer seg?
Og klag åkkesom, så ender dere kanskje opp med dobbelt antall.

Elsa sa...

Ergelig med uttørka roser ja.
Plantepakken din er ankommet Tromsø. Håper innholdet er brukbart etter reisen:-)

Ha en fin 1.maihelg.