tirsdag 9. desember 2008

Og jeg har ikke bakt

Ser folk baker og styrer. Jeg har innsett min begrensning og leste med stor interesse en eller annen ferdigpepperkakekåring. Har nå gått til innkjøp av Sætre pepperkaker som smaker utmerket og i tillegg kom med en svært pen boks.
Dermed var julebaksten ferdig for i år.

Julepapirføljetongen på jobb gå sin gang og i år er det (som vanlig) de godt voksne damene som er misfornøyde. Årets variant er gråpapir med det aktuelle ordet "jul" skrevet på ørten språk og dette holder ikke. Ikke desto mindre har de bruk for tjue meter av det grøsselig stygge papiret til gaven på 10x10 cm.
Og bånd - og lapper selvfølgelig. Og en klage på hva dette kommer til å koste i porto. Skal jeg utlevere frimerker også??
Selvfølgelig burde jeg det, skulle bare mangle (aaarghhhh...)
Det var dagens utblåsning.

Nå skal jeg på jobb og intervjue Pusepilde om pusesituasjonen. Utsiktene til en pusefri jul i skogen bekymret meg en smule..

4 kommentarer:

Berit sa...

Føler med alle som må tilbringe tid bak en disk i disse tider, uha!
Jeg har heller ikke bakt, men jeg har satt deiger. 7 slag i plastposer.

Randines hageblogg sa...

Jeg baker heller ikke, kjøpte Sætres pepperkaker i fjor, resten av kakene ble kastet i november.
Boksen er fin til å ha frøposer i!

Gled deg til at julehandelen snart er over og hils den puseløse Pusepilde....

Sigrid sa...

Det eneste jeg baker er flatbrød - stusslige julekaker, om jeg får si det selv............

Anonym sa...

Jeg baker heller ikke julekaker. Det går på gjærbakst og noen formkaker.Pepperkaker er innkjøpt.

Hils til puseløse Pusepilde.