mandag 22. desember 2008

Den ultimate uniform



Som snarest innom for å informere om at imorgen skal vi til uniformsleverandøren


Etter en rask sjekk falt jeg for denne.....


Nå innser jeg imidlertid at piratuniformer muligens og beklageligvis ikke er standardutrustning i norske farvann.
Sannsynligvis ikke i somaliske heller...Dit skal vi da heller ikke!
Men jeg er overbevist om at ved et slikt syn ombord ville køen ved landgangen være betraktelig lengre enn det som er tilfelle idag.
Her kunne man redde hurtigruta på en enkel og kostnadseffektiv måte.
Vi tar et bilde til, denne gangen uten jakke. Svært kledelig må jeg si. Nå er det vel en viss fare for at jeg blir sørgelig skuffet i morgen.
Og dette har overhodet ingenting med personasjen inni kledningen å gjøre
Nå er det nattinatti, tidlig opp til uniformsprøving, matshopping og jobb til åtte. Så er det pakking og få alt klart til avreise når vi stenger julaften. Klarte å fikse meg fri lørdag.
Nå er det snart juleferie Herrlig...


11 kommentarer:

Anonym sa...

Hmppfr - hvorfor driver du med snikposing? I skrivende stund er hagegallista ikke oppdatert. Mulig du har en bugg, ikke en blogg. Hils katt, kaptein og kaniner(?)/ev. kaktus god jul.

Linecas have sa...

hyyyl! Hillarious!=))

Ha ei flott jul med og uten pirater.
Klem.

potentilla sa...

Hva har jeg??? Blir jeg ikke oppdatert??? Med uniform og alt..

God jul til dere også, ladies and pirates out there...

Britt Åse sa...

Herrejemini! det var lekkerpiraten sin, det :D

God jul,, Potentilla!

Sigrid sa...

Jeg alltid syntes at du har litt til felles med Nemi....:-))))
http://spray.nettavisen.no/kultur/tegneserie/nemi/nemi_pop.jsp?timedir=post&lastShown=28.02.08

nefertiti sa...

Nå innser jeg imidlertid at piratuniformer muligens og beklageligvis ikke er standardutrustning i norske farvann.

Herregud, behøver man ta sånne smålige hensyn, da?
Jeg tror jeg ville gått for den...;-)

God jul!

Unknown sa...

Utrolig kul blogg du har. Har endelig fått somlet meg til å legge deg i blogglisten min. :-)

Villrose sa...

s-s-særlig!
(hihi hi)

Alexia sa...

Tar meg garantert en hurtigbåttur hvis det der blir standardutstyr....hehe

Alexia sa...

Og angående oppdatering av blogglista - de to siste gangene jeg har postet så har det tatt mellom 12-18 timer før nytt innlegg har vist seg på blogglista...hrrrmmpppfff

Anonym sa...

Ojoj, blir dette standarduniform på ferger og hurtigbåter skal jeg garantert reise oftere:-)

God jul til deg, kapteinen og pusene!