onsdag 10. september 2008

Komplikasjoner

Dette skal ikke være enkelt skjønner jeg. Overlot problemene til kvalifisert ekspertise, i dette tilfellet Alexia, og ropeboksen fikk vakre farger. O lykke.

Og når jeg nå skal inn og beundre verket - hva skuer mitt skrekkslagne blikk -ingen smileys, ikke en....
Den boksen kommer til å bli min bane.

Regner med ekspertisen trør til igjen.

Utover alle viderverdigheter med den boksen består livet mye av jobb og tannlege for tia, blir aldri ferdig med gebisset, nå er det ny og fersk tannlege på banen. Får se hvor lenge hun holder ut....

På jobb er det juleforberedelser (rød klut...?), men sliter litt med å komme i stemning. Når alle andre kommer i stemning er det forlengst overstått hos meg.
Da er jeg mer i kyllingmodus.
Haging blir det ikke før lørdag, så jeg får avslutte med en illustrasjon. Det er mitt nye festningsverk mot kong Neptun og meningen er at det skal plantes diverse mellom kantsteinen og steinkanten (!).
Hva diverse blir gjenstår å se, men iallefall strandrug og sannsynligvis rugosa. Det er tøft nedpå der når vestavindkulingen slår til.

5 kommentarer:

Mokki sa...

Hehe... jeg ser frem til en reportasje om julens nyheter! Jeg har allerede begynt med julekortene og er stressa med tanke på at jeg enda ikke har fått til å legge inn "preorder" på julebladene jeg bare må ha! Jeg ser for meg å måtte springe fra Narvesen til Narvesen i hele byen for å få fatt i mine elskede juleblader!

potentilla sa...

Snøfte Smith og Dagobert???

http://smgj.wordpress.com/ sa...

Den kantsteinen der ser ut til å kanskje kunne holde unna. Selvfølgelig synd med reduksjonen i utsikt, men forrige forsøk må jeg si at jeg så var temmelig håpløst da.... Rugosa, strandrug og stripete phalaris må da være flott.

Anonym sa...

Det tror jeg kommer til å bli en urlekker kant!

nefertiti sa...

Hva med sjøanemoner - i stedet for høstanemoner...