torsdag 10. juni 2010

Null gressklipper på meg

Nå har jeg planter overalt, på verandaen, i gangen og kjøkkenbenken er full av godsaker. Pakke fra Lilly (med mengder...) og Berit ramla inn, så jeg pottet til to i natt.
I morgen er det ut til fjorden og værvarselet ser ikke så verst ut heller.

I morges startet jeg friskt på Neumann og skulle kjøpe gressklipper. Etter tjue minutter med gransking av utvalget og absolutt null hjelp å få marsjerte jeg ut og har sannsynligvis lagt igjen noe gummi på yttersia. Grrrrr...
Felleskjøpet og OBS Bygg neste. Man kan bli så forb.....

Bittelitt planteshopping på torget, etpar lewisia tweedyi og en rubus odoratus. Gartneridamen var smådeppa og hadde mista masse planter, ingen mørkblada store sedum i live til meg der. Avisa meldte om den store jordbærplantedøden i nord, det har jeg i det minste unngått.

Nå må jeg bare få litt fri så jeg får plantet litt :)

2 kommentarer:

Lilly sa...

Trenger du mer?

Linecas have sa...

Det er død og fordærvels over hele landet. Randi M kalte vinteren for grusomvinteren.Det synes jeg var meget passende. Det har gått i vei mye her og.