fredag 14. mai 2010

Sommer og sol...

Nå begynner jeg å gjenta meg selv her. Udusjet og supereffektiv i sommersol.

Dagen starta overskya så jeg fikk shina soverommet før det plutselig klarna opp.

Dermed havna alle pellisser ut til lufting, ryllikene prikla, litt små ennå, men pyttpytt. Rosene beskjært, har ikke så mange igjen så det går greit til man støter på Polstjernen. Vi er noe redusert begge to.
Noen råtne stakkarer gravd opp og en ekspedisjon i pallekarmene endte med at jeg planta ned marikåpe og akeleier av ukjent herkomst. De har bodd lenge i karmen. Svært lenge.
En annen ting som slo meg midt i plantinga var at det muligens ikke er sommer ennå....
Henta småbrekkavier hos naboen og slengt i pallekarm. Hvorfor jeg gjorde det er litt uklart.
Seks vannbøtter henta i fossen som gjenoppsto borti sneia.
Septiken tint, nå må vannet få opp farta.

Ingen kommentarer: