søndag 15. november 2009

Slapp helg

Særdeles avslappende hyttehelg med buskap og kaptein. Har ikke gjort det skapte grann og frøene jeg trøstebestilte ligger gjenglemt hjemme..Pusegjengen nyter siste uker i frihet før hjemmetilværelsen tar dem og vi gruer oss allesammen.

En liten tur ute avslører at jeg har tilstrekkelig med prosjekter gående for neste sesong. Alle inkluderer steinbæring . En rask titt i hagesteinboka mi forteller meg at jeg er et særdeles heldig menneske som har ubegrensa med stein tilgjengelig . Mulig det, men de skal ikke mindre flyttes på. Fjære i hagen prosjektet er langt fra ferdig og det kan kanskje være like greit så jeg får se hva kong Neptun mener om saken i vinter. Blir interessant å se om liljeløkene kommer opp nedi der…Og hva den nye plenen mener om sjøsprøyt.

Neste innendørsprosjekt er peisinnsats, men det tar ekspertisen seg av. Har vært og pekt på butikken så ikke mureren kommer drassende med noe ekstradekorert smijernsopplegg. Vi har nemlig vært i diskusjoner tidligere….Den åpne peisen krever fast ansatt fyrbøter og siden ingen søker på den stillingen må man bare foreta seg noe.

IMG_0139

potentillas saltvannshage

2 kommentarer:

Anonym sa...

Neste jeg et øyeblikk trodde du hadde kattenappet Nitrox. Sjarmøren i fjære er veldig lik.
Lykke til med prosjekt peis.

Anonym sa...

Neste jeg et øyeblikk trodde du hadde kattenappet Nitrox. Sjarmøren i fjære er veldig lik.
Lykke til med prosjekt peis.