lørdag 17. oktober 2009

Interiørnytt

Fredelig hyttekveld med selskap av slumrende buskap. En voldsom innsats idag har resultert i at soverommet jeg panikkmalte i påsken (!) omsider er noenlunde ferdig, med unntak av drivvedplanken som ligger til tørk på badet. Til knaggbruk.

Hagebøker fikk plutselig plass på loftet sammen med en kurvstol, men der er intet vindu...Vinduvindu..hadde ikke jeg et gammelt....Så nå har jeg gravd fram det utgamle smårutete vinduet jeg aldri har funnet bruk for. Passende utsikt i form av plakat skal festes bak og så slamrer jeg det på veggen. Hva som blir passende utsikt gjenstår å se, det blir iallefall ikke stormfullt hav.

Hagesesongen er definitivt over, løk plantet og dermed kom den merkelige trangen til å fikse innendørs sigende igjen. Men nå holder jeg meg langt unna malingsbøttene, det får jeg nok av til våren når alt utvendig skal males. Har juksa litt og malt alle vinduene og dørene mot sjøen. Takk og lov.
Restene av veggseksjonen jeg maltrakterte er blitt et ypperlig sybord så nå må bare den ånden også melde seg. Det skjer antakelig ikke sånn rent umiddelbart.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Galmannsverk. Du vet den store muskelen nederst i ryggen? Den er til å sitte på... Gjerne i en sofa, foran TVn. ;)

Unknown sa...

Ja er det ikke rart. Sommer fikse ute, vinter fikse inne. Ha-ha!

Løk ja. Åhhh har ikke begynt engang.

Nina i Paradiset sa...

Løken min ligger på spiskammerset, side og side med den spiselige....
Håper ingen drikker seg på en snurr og putter feil i kjøttkakene!
Kan smake rart!!

Jeg kan godt sende puter, om du ikke besvimer når du får høre prisen....!
549 pr stk! ;)
(men jeg deler portoen med deg da!)

potentilla sa...

Eksklusive greier fruen fører :))
Men siden det er deg og putene var gørrfine slår jeg til.
Sleng i posten til: Mari Ann Hamnes, Sommerfeldtsgt.77, 9009 Tromsø.

Nina i Paradiset sa...

Hei, hadde ikke sett den før nå!
Men jeg skal sende!