søndag 5. april 2009

Stakkars lille Arne

Hjemme igjen. Litt mer jobb og innkjøp av mer rynkebånd og maling så er jeg klar for videre innsats.

En ka(t)tastrofe oppsto igår da naboen kom på besøk med lille Arnepus. Han lekte lykkelig på verandaen med onkelhalejaging da han plutselig forsvant. Og ble borte. Fire timers nytteløs leting og roping før vi måtte dra. Onklene var stadig under verandaen så vi tror han er der, skjønte antakelig at det var bilkjøring på programmet og han er grusomt bilsyk. Har pusevinduet åpent og håper han hopper inn etter onklene. Hvis han ikke sitter fast under verandaen, han har sånt idiotisk halsbånd. Stakkars lille Arne, han er jo helt ny...

Her i heimen har stengelen på min eneste strandkålspire brukket uten videre forklaring. Gir opp, det blir Nautesund. Tar med meg spirene og de uspirede på påskeferie, så har jeg litt mer å gjøre. I min hyperaktive tilstand er jo ikke det noe problem. Rakk å potte om en gjeng pellisser, noen av fjorårets innkjøpte hadde lus. Første gang jeg har hatt lus på pellisser, trodde de var immune.

Ingen kommentarer: