lørdag 6. desember 2008

Og jeg har pynta tre..

Her er Disneytreet pyntet, nisser i alle kroker, stearinlys og årets første pinnekjøttmiddag overstått....God jul
Regner med at jeg, som alltid, er førstemann ut. I denne bransjen kan det lønne seg.

Nabojulebukker ble traktert med gløgg og etterlot noe ujevne spor bortover den passende mengde snø.
Vi mangler bare pakker og angstduken - og datoen.
Nå blir det antakelig ikke flere turer hit før datoen stemmer mer med interiøret og jeg er beredt. Plan A er å dra hit når jeg er ferdig på julaften. Har frøposene klare til fridagene i romjula

Etter tre uker borte var alt i skjønneste orden, pellissene blomstret vakkert og naboen hadde brøytet uten å kjøre ned de nedsnødde pallekarmene.
Ingen spor etter Rudolf denne gangen.
Nå skal jeg klippe blomstene av pellissene og vanne dem litt så er vi klare for retur.

1 kommentar:

Trude sa...

God Jul :-)))) Her er de første julekakene i boks.